FRÅGESTUND 2/2

| Postat i: Allmänt
3
Favoritbloggar? 
Svar: 1 // 2 // 3 // 4 // 5

Favorit youtubers? 
Svar: Therese Lindgren, Linn Ahlborg och Anty.

Favoritlåt atm? 
Svar: Gillar Hello - Adele och Symbolism - Electrolight

En av dina bästa minnen? 
Svar: Ojj, vet inte riktigt. Kanske camping resan med Jasmine för två år sen ♥ Annars i sommar så fester jag varit på har varit riktigt kul!

Hur länge har du bloggat?
Svar: Har ju inte bloggat ''två år irad'' men när jag var liten bloggade jag lite och så har jag haft denna blogg i 2år tror jag.
 
Sminktips?
Svar: Just när man ska svara på en sån fråga står det helt stilla i mitt huvud. Själv älskar jag att skapa linjer och former i mitt ansikte samt ljusa partier så att contoura är nog mitt bästa tips. Min favorit palett är ↓

Kan du visa din sminkrutin i bilder? 
Svar: Jag kan nog göra det i ett annat inlägg!
 
 
Bästa shoppingställen? 
Svar: Hmm.. Brukar inte shoppa så mycket. Är nog mest för nätshopping men annars dom vanliga butikerna som H&M, Ginatricot.

Vad äter du till frukost? 
Svar: Jag äter inte frukost.

Motionerar du? 
Svar: Har försökt att börja motionera mera.

Vilka hårprodukter använder du? 
Svar: När jag duschar använder jag Maria Nilas schampoo och balsam (ibland hårinpackningen) Efter jag duscha använder jag en olja för håret som heter LUXEOIL från Wella.
 
Tre saker du skulle ta med till en öde ö? 
Svar: Båt, David och mat.
 
Ni får jätte gärna kommentera vilka inlägg ni vill se på bloggen?! :)
 
 
Hittills till FRÅGESTUND 2/2


Amanda

kul att läsa :D

sv: tack :D


URL: http://amandacarlberg.se
Sannal

Har hört så bra om den där contourpaletten!

Svar: Den är absolut värd att köpa!
Nikita Flygare


URL: http://nouw.com/sannal
Martina

Jätteroligt att läsa!


URL: http://nouw.com/martinalindqvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: