WANTIES

| Postat i: Allmänt
1
1 // 2 // 3 // 4 //
Har spanat in dessa produlter en hel del och skulle så gärna vilja göra en beställning från Anastasia's hemsida. Första produkten är en highliter jag sett många youtubers använda, i färgen Riviera skulle jag inte tacka nej till att köpa. Sedan det nya glow kitet, finns i två olika färger, gleam och that glow kan vi bara tala om hur fina highliters det finns i paletterna. Såg på Anastasias hemsida på instagram när de hade swatchat på armarna dom två paletterna THAT GLOW // GLEAM och kärlek vid ögonkastet kan jag bara säga! Sedan har jag spanat in deras nya ögonbryns penna som jag såå gärna skulle vilja ha. Antingen beställer jag den snart eller så får man hoppas på att kicks snart tar in den till butik och köper den där, titta hur häftig brynpennan är. Sista produkten är ett läppglans i färgen Black Cherry jag så på en tjej och jag dör hur snygg färgen är! Im in love, här är produkten på tjejen!
 
Hittills till WANTIES


Ronja Flygare

*hearteyes*


URL: http://byronja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: