MIN RESA DAG 3

| Postat i: Allmänt
0
Hej! Tänkte fortsätta att berätta om resan i Tallinn nu. Vill bara få färdigt det haha! 
Idag var det shoppning dag så vi vaknade, åt god frukost och börja att fixa oss. Efter att vi hade lagat sos begav vi oss till ett shopping centrum som fanns ''under'' eller bakom hotellet vi bodde på. Viru keskus hette det.
Vi gick omkring där i timmar och vi fick nog aldri nog av en butik som hette Kaubamaja, fanns alla märken där! Mac, Dior, Ysl, Real Techniques, Thebalm.. 
Efter en dag full av shopping åt vi lite mat innnan vi skulle bege oss till en annan restaurang som hette någonting liknande ''Lisuun..'' Lisas kök kallade vi det i alla fall! Det var en estnisk restaurang som bjöd på annorlunda men god mat. På Amarillo delade jag ochs syrran hotwings och pappa som försöker ta bilder på oss blev inte så bra, halva jag syndes. Efter att vi hade varit på restaurangerna for vi tillbaka till hotellet och såv.. 
 
 
 
Hittills till MIN RESA DAG 3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: