Mitt år 2015

| Postat i: Allmänt
0
Beskriv året med tre ord
Händelserikt, lärorikt och fantastiskt
 
Årets bästa bild?
Kunde inte bara välja en bild men, jag har dock knappt tagit några bilder med kameran så tog två bilder från min instagram. Bilden är på mig och bästa pojkvän David ♥ Sen bilderna jag tog när jag fyllde år blev också riktigt lyckade!
Vart reste du?
Jag har rest till Helsingfors och Estland.
Detta var när jag var till Stafettkarnevalen i somras från skolan.
 Och detta var när jag var i Estland, Tallinn
 
Vad såg du mest fram emot?
Jag såg mest fram mot sommarlovet.. Om missnöjd blev jag inte!
 
Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Jo det har jag. Jag har rest till landet Estland och gått på deras gamla gator. Ojj vad svårt det var att komma på någonting man aldrig gjort förr. Men dumheter har man också gjort som jag inte tänker nämna, haha.
Vilket datum kommer du alltid att minnas?
21 Mars, jag sov över hos David för första gången i smyg
26 Maj, en vän gick bort
4 Juli, första å roligaste maxmodansen
10 Juli, första åminne, såå roligt 
 
Vilka låtar kommer att påminna dig om 2015?
 
Det här åstadkom jag under 2015!
 Att jag har lärt känna så många nya vänner ♥
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
 Inte vet jag vad jag ska göra annorlunda, jag tar dag för dag.
 
Planer för 2016?
 Bli färdig konfirmerad, festa ännu mera och skaffa mopedkort.
 
 
 
 
 
Hittills till Mitt år 2015





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: