MINA NYÅRSLÖFTEN

| Postat i: Allmänt
1
Hej på er. Vad tycker ni om nyårslöften? Jag tycker att det är roligt att få försöka kämpa för saker som inte så gått så bra eller som man tänkt under året innan. Man får ta nya tag, kämpa dag för dag. I år ska jag verkligen kämpa för mål, fast inte alla kanske lyckas så vet jag att jag kämpat för dom.
Börja träna
Jag tycker att jag borde motionera mera och träna. Jag har såklart mina drömögon för den tränade kroppen med former och muskler. Såklart kan man inte fövänta sig att ligga i soffan och minuter senare se ut så. Jag ska försöka att gå på gym 1-3 gånger i veckan, och någon dag ut och springa. Speciellt siktar jag att träna till en större rumpa, haha. 
Självförtroende
Jag vill bygga på mitt självförtroende. Jag ska försöka att inte bry mig om saker andra säger till mig som jag kanske inte blir så glad av, utan att stå upp för mig själv och vara glad att jag är just den personen jag är. 
Vara mer social
Under året 2015 har jag för mestadels suttit inne eller varit med min pojkvän. Jag vill börja vara mera med mina nära och kära samt familj. Jag vill sluta att vara så desperat och istället börja acceptera att också vara med mina andra vänner oftare. 
Jag vill lära och utveckla mig mera inom ämnet skönhet
Detta låter väldigt löjligt men aaja.. Som ni kanske redan vet så älskar jag allt inom skönhet och smink. Jag vill börja utvecklas mera och lära mig sminka mig och andra bättre. Mitt drömjobb är att få vara makeupstylist.
 
 
 
 
 
Hittills till MINA NYÅRSLÖFTEN


Eleonora Adriana ♥

Bra mål :)


URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: