Blogg lista

| Postat i: Allmänt
3

Vem är din bästa vän? Jag har många bästa bästa vänner och skulle aldrig "favoritisera" någon. Brukar du skratta för dig själv? Faktsikt! När jag och syrran snappar med varandra på nätterna och skickar selfies brukar vi höra varandra skratta åt oss själva, haha. 

Hur är vädret just nu? Det är inte så värst kallt ut och lite snö finns det också.Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Min pojkvän ♥

Tv eller dator? Dator alla gånger, jag skulle lätt klara mig utan tv eftersom jag kollar så sällan.

Längd? 163cm var jag sist jag mätte mig men tror jag nog jag är något runt 165cm.Favorit högtid? Det måste nog ändå vara julafton, alla är samlade och har det så mysigt!

Vilken var den senaste filmen du såg? We're The Millers, en av de bästa filmerna jag någonsin sett.

Kramar eller kyssar? Båda är så mysigt, kan inte riktigt bestämma mig. Man känner sig så trygg i famnen när man kramas så måste nog välja det.

Har du en bästavän av det motsatta-könet? Ja, David ♥ 

Har du tattueringar? Ja, jag har en tatuering. Det är en systertatuering!Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Många gånger!

Vem vill du träffa just nu? Han! Nog för att ligger och såver i sängen men ändå, haha

Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej men skulle vara så kul!!

Höger eller vänster-hänt? Jag skriver med vänsterhanden men tex. klipper med saxen, kastar boll m.m med högerhand.

Hittills till Blogg lista


N

Kul lista!


URL: http://nathalies.vione.se/
ISABELLA

Åh så härliga bilder!! :)


URL: http://isabella.vione.se
ISABELLA

Så härliga bilder! :)


URL: http://isabella.vione.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: