MIN RESA SISTA DAGEN

| Postat i: Allmänt
0
Vaknade på morgonen för att äta frukost och sedan skyndade vi oss till butiken New Yorker för att jag skulle lämna tillbaka en julklapp jag hade köpt dagen innan.
Efter det var vi på en rundtur till hotellets högsta våning och lyssnade på hotellets historia på FINSKA! Jag och syskonen bara satt och försökte vara skärpta men tills sist satt vi på stolar och nästan somnade..
Efter det blev det lite shopping igen men jag och syster kände för att fika lite innan så vi satte oss ner vid Wayne's cafe för en choklamuffin och varsin caramel kaffe kopp.
Efter shoppningen sa jag till ronja, jag kan fast slå vad om att brorsan pappa och hans sambo sitter och äter vid amarillo just nu.. när vi kikar in vid amarillo så sitter dom där och äter förfullt medans jag och ronja håller på att hungra ihäl oss så småttsura blev vi och beställde mat till oss.. Vi hade en timme på oss att äta innan taxin gick till båten för att åka hem. Ronja fick sin mat men min mat tog övär en halvtimme att få så jag åt på 15 minuter och gissa om jag fick sjukt i magen när jag skyndande mig att äta och det lämnade hur mycket mat som helst på tallriken efter mig. I alla fall, vi åkte med taxi till båten och två timmar senare var vi i Helsingfors tillbaka. Fatta min lycka med internetet tillbaka.. Vi åkte med buss tillbaka till Tammerfors för att hälsa på farmor och farfar och så såv vi där. Dagen efter spenderades vid deras och träffade även kusiner. Sedan begav vi oss hemåt, såå skönt! En trevlig resa var det ♥
 
 
Hittills till MIN RESA SISTA DAGEN





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: