AMREZYCOLLCETION LIPLANDCOSMETICS

| Postat i: Allmänt
1
Brukar vara aktiv på bloggen på vardagarna men som ni kanske vet så är jag ofta i Vörå på helgernaa och då blir det tyvärr ingen bloggning. Har dessutom också väntat få hem saker jag tänkt visa er men leveransen tog längre än vad jag tänkte mig. För lite mer än vecka sedan beställde jag och syster läppglans från hemsidan lipland.com. En make-up artist vi följer på instagram och snapchat hade kommit ut med tre egna läppglans och vi kunde inte motså, det blev dyrt plus tullen så nästan kring hundralappen... Vad tycker jag om dom då? Alla färger är så himla snygga och konsistensen när man lägger på dem är väldigt krämiga. När dom väl sitter på läpparna torkar de otroligt snabbt och man kan nästan skrapa bort läppglanset. Den torraste färgen är Brooklyn och är den neon rosa färgen. Annars är jag riktigt nöjd! Vill ni se färgerna på mina läppar eller med någon sminklook är det bara att kommentera ♥
Hittills till AMREZYCOLLCETION LIPLANDCOSMETICS


Alice Larsdotter

Vilka snygga färger!


URL: http://alicelarsdotter.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: