6.7.15

| Postat i: Allmänt
0
Hej, i helg har det varit Vörodagar. På fredagen åkte jag och mina vänner till Mamxo för de hade dans, är ju underårig haha så var bara på parkeringen och så gick vi till Finnholm (en strand). Hade en riktigt bra kväll! Dagen efter var det Storberget som stod på schemat. Det var inte så riktigt kul där, myggorna åt upp en och jag hade ingen jacka med mig, trodde ju det skulle vara varmt! For hem en två tiden och somnade direkt. Idag är det måndag och har inte gjort något speciellt. Jag och Ronja ska till stan på onsdag för hon har bokat tid till ögonfransförlängning och frissatid. Vet inte riktigt vad jag ska göra sålänge hon sitter vid salongen, blir ganska långtråkigt om jag ska sitta där och titta på i 4h, ska någon av er till stan? I alla fall, ska äta en kaka som jag och syster bakat ikväll och dricka kaffe. Ha en mysig kväll! ♥
 
Hittills till 6.7.15





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: