SMINK NYTT

| Postat i: Allmänt
1
He! Nytt år, nya möjligheter. Jag hoppas att ni fick ett underbart 2015, det fick jag iallafall. Jag har lärt känna så många nya vänner, spenderat massor av tid med min älskade pojkvän, varit på småresor och haft det allmänt kul. Istället för att jag nu bloggar om resan jag nyligen varit på tänkte jag visa er lite nytt smink som jag bland anant fått och köpt själv. Är så nöjd och kan inte bli gladare. Har även testat allt smink så kommer att skriva lite om produkten under bilderna. 
The Core Collection - Real Techniques 
De har jag faktiskt inte testat ännu men tror dom är riktigt bra, har själva foundation borsten från förr så den vet jag redan att är bra!
The Setting brush - Real Techniques
Älskar den borsten, får pudret att sätta sig riktigt bra under ögonen. 
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna berömma dom här produkterna men victoria's secret parfymen Scandalous är så läcker, den luktar vanilj och sött. Handspritarna luktar både gott och känns fräscha på händerna.
Älskar verkligen The Balm, jag blir aldrig missnöjd. 
The Manizer sisters - The Balm
Har från förr testat Mary lou manizer och älskar den. Cindy och Betty är hur fina som helst också, får verkligen flawfless face av de ♥
Schwing liquid eyeliner - The Balm
Man får till eyelinern riktigt bra och den är verkligen svart, har testat eyeliners som nästan blir grå när de torkat men denna eyeliner torkar svart och sitter på hur fint som helst.
Pretty Smart Lip gloss - The Balm
Detta läppglans är en naturlig rosa färg på läpparna som inte klistrar och kladdar utan är en bra konsistens på läpparna, kan inget annat säga att jag tycker om den jätte mycket!
Inskaffade mig även tre produkter från Mac.
Pro longwear concealer - MAC
Min förra concealer av denna tog nyss slut så skaffade en ny och det är den bästa concealern som finns, täcker allt och får ett sleek face
Diva och Cream in your coffee lipsticks - MAC
Älskar båda frägerna och sitter på läpparna hur bra som helst. Läpparna torkar inte ut och det är riktigt bra. ÄLSKAR båda färgerna och kan inte vänta tills jag köper flera färger.
 
Hoppas ni gillade inlägget och tyckte att ni fick lite uppfattning om de olika produkterna ♥
Hittills till SMINK NYTT


Eleonora Adriana ♥

Ååh nice smink! :)


URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: