MIN RESA DAG 2

| Postat i: Allmänt
0
Hej på er. Idag tänkte jag berätta om resan till Tallin dag två. Har inte så mycket att berätta om nu så tänker att vi kör igång på direkten.
Vaknade på morgen tidigt för att hinna till frukosten. Hamstrade såklart mat för att ta en fin bild till bloggen men gissa om man åt upp det då..
Båten for en tio elva tiden om jag minns rätt och där var vi bosatt i ungefär lite mera än två timmar. Vi beundrade Taxfreen på båten och fick även med mig ett par underbara svarta freddyjeans.
Vi kom till Tallinn och checkade in på hotellet Viru. Efter att vi packat upp våra saker på hotellrummet begav vi oss in till gamla stan där det var julmarknad, riktigt mysigt.
Sen for vi till en estnisk kyrka för att höra på opera. Det blev långtråkigt och somnade tillochmed... Vi satt där en och en halv timme och det räkte gott och väl.
Hungriga som vi var for vi till en restaurang som heter Olde Hansa. Det var en medeltids restaurang med mat som man inte äter varje dag. Vi åt både förrätt, huvudrätt och efterrätt. Efter att vi hade varit på restaurangen begav vi oss till hotellet för att ligga och slappa där några timmar innan vi alla blundade och sov.
 
 
 
 
 
 
Hittills till MIN RESA DAG 2





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: