LACE UP SHIRT

| Postat i: Allmänt
0
Hej på er! Nu var det ett tag sen igen, vill verkligen kunna blogga men finner ingen ispiration och ibland har jag inte orkan. Men ska verkligen VERKLIGEN försöka börja blogga igen. Hoppas fortfarande ni vill läsa min blogg igen. Idag har jag iallafall haft en lätt dag, hade två timmar i skolan och sen åkte jag hem. Hade riktigt tråkigt så började sminka mig och satte på ett löshår och nu saknar jag mitt gamla långa hår igen!! Blir nästan arg att jag klippte det, haha. Ska fortsätta kvällen med lite plugg och när syster kommer hem ska vi sätta på avsnitt av serien The 100 (har redan kollat ut den, men kollar om den SÅÅBRA!) Hoppas ni får en mysig kväll! ♥
 
Hittills till LACE UP SHIRT





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: