FRÅGESTUND DEL 1/2

| Postat i: Allmänt
2
Är du och David fortfarande tillsammans?
Svar: Ja, vi är fortfarande tillsammans ♥
 
Hur ska du fira jul? 
Svar: Vi gör inte så mycket på dagen förutom att längta till kvällen. Som en tradition i vår släkt brukar vi åka till mommos och moffas och äta middag runt 5-6 tiden på kvällen. Efter vi varit där åker nästa hela släkten hit till oss och så öppnar vi julklappar.

Hur många odd molly plagg har du? 
Svar: Jag har endast två egna oddmolly plagg.

Favorit sminkprodukter? 
Svar: 
Använder en hel del smink men mina favoriter som jag älskar är de på bilden.
Anastasia Dip Brow Pomade, ögonbrynen blir fylliga och älskar bara hur den sitter på.
Mac Pro Longewear Concealer, täcker allt som behövs, sitter helt perfekt på hyn.
Sleek Contour Kit, älskar contour färgen och highlitern är också en fin färg.
The Balm Mary Lou Manizer, finaste highlitern som finns, riktigt pigmenterad. 
 
Vilken klass går du i?
Svar: Jag går i åttan.

Visa ditt favorit plagg i garderoben? 
Svar:
Älskar min oddmolly tröja, kommer inte ihåg vad den heter. 

Om du bara fick äta en måltid resten av ditt liv, vad skulle det vara? 
Svar: Mos och köttbullar.

Hur ser en vanlig dag ut för dig? 
Svar: Vaknar, åker med buss till skolan, åker hem med buss, chillar, gör läxor, tittar serie, är med ronja.
Helt tråkigt, annars på helgen är jag med david.

Favorit serie/film? 
Svar: Favoritserie är helt klart Prison Break och favorit film är nog the hungergames filmerna.

Vad önskar du dig i julklapp?
Svar: 
 observera att jag såklart inte kommer få äns hälften av detta, jag överdriver!!

Ångrar du dig att du någonsin färgat brunett o klippt håret kort? 
Svar: Jag ångrar inte alls att jag färgade mig brunhårig. Däremot ångrar jag sjukt att jag klippte mig korthårig, saknar mitt långa hår och kommer ta evigheter att få tillbaka det.
har dock löshår på mig på bilden.

Vad ska du söka in till efter högstadiet? 
Svar: Jag vet faktsikt inte, skulle vara kul att vara kosmetolog eller stylist. Annars kanske gymnasie eller ekonomlinjen.

Vart vill du flytta när du är stor och vad vill du bli?
Svar: Först vill jag flytta bort från Oravais så kanske Vasa men skulle vara riktigt rolit att flytta till Svergie eller något varmt land. Jag vet inte vad jag vill bli, skulle vara roligt med att jobba inom skönhet.
 
Del två kommer en annan dag!
Hittills till FRÅGESTUND DEL 1/2


Ronja Flygare

så fin odd molly tröja :)


URL: http://byronja.blogg.se/
jonna

så kul att läsa :)
Tack!


URL: http://jonnaalm.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: