FÖRRA VECKAN ONSDAGEN

| Postat i: Allmänt
1
Förlåt för no update på ett tag. Har tänkt blogga många gånger men när jag skulle överföra bilder från min kamera hade min syster redan raderat alla bilder på kameran, fatta hur arg jag blev. Sen så i helgen har jag inte varit hemma. Hade trevligt i Vörå istället! Nu till det egentligen planerade inlägget.
I onsdags så var jag Ronja och mamma en sväng till Jakobstad för syster hade nämligen vunnit en tävling hos autre bloggsidan. Hon skulle hämta sin vinst från butiken Bros, en By Malene Birger väska ♥ Efter det gick vi en sväng in till Blossom, finns allt för mycket fint där!
Hungriga som vi var for vi till Kotipizza och åt.
Jag och syster delade på godaste Monster Pizza, mums! Efter det bar det hemåt.
 
Hittills till FÖRRA VECKAN ONSDAGEN


Michelle

Kul att träffa er inne i butiken! :)


URL: http://autre.fi/bloggar/widners/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: