22.6.15

| Postat i: Allmänt
0
Inga nya inlägg på bloggen på ett tag nu, förlåt. Har verkligen inte haft lust och orkan att sitta mig ner och blogga. Dessutom förra veckan hade jag inte tid, jag var hos pappas i Laihia dvs. ingen koppling till datorn där och tog inte heller med mig kamera. Sen efter att ha varit till pappas i tre dagar så for jag till vöro för att vara med david ♥ i lördags så for jag till mirelles med kompisar, hade riktigt kul där. Igår hade jag tänkt blogga men var så himla slut efter kvällen vid mirelles så låg och sov hela dagen. I alla fall, idag fyller min syster Ronja hela 20 år! Grattis grattis ♥ Vi for till stan idag och så köpte jag en present och lite kläder till mig själv. Haft en riktigt kul dag! Nu ska jag och syster till butiken för att köpa lite gott och sen titta några avsnitt av en serie. Hoppas ni haft en trevlig dag.
finaste syster ♥
Hittills till 22.6.15





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: