chapter 12 of 12

| Postat i: Allmänt
0
tiden och dagarna flyger iväg och nu är det redan december. älskar denna månad för allt blir så mysigt! folk pyntar till jul och ljusslingor tänds hit och dit. ni skulle se hur taggad jag är på julklappar. har köpt presentpapper och dekorationer till klappar och vill bara slå in dom nu. nu före jul har vi fullt upp med skolan, skrev ett ordkunskap prov idag och förhör nästan varje dag, joobiiigt... det är bara att bita igen! igår så beställde jag och syster en julfest/nyårsklänning från nelly. har beslutsångest mellan två klänningar så får se vilken jag tar på julfesten när jag får hem den andra. ska mysa ner under filten och titta på en serie jag nyss börjat med, teen wolf. riktigt spännande så hann titta en sänsong på knapp en vecka, haha. ha det bra ♥ 
 
Hittills till chapter 12 of 12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: