081215

| Postat i: Allmänt
0
Hej! Jag bloggade senast förra torsdagen och jag känner mig som en riktigt dålig bloggare. Vi kan spola tillbaka till fredagen. Jag åkte till Vörå och var med mina kompisar och david. På lördagen var vi ute och det blev inte alls som tänkt.. Vaknade upp på akuten men vill inte dela av mig alla detaljer. Ronja kom efter mig och på söndagen var det bara att ta det lungt. Igår var det skola och jobbigt som vanligt. Kände mig trött och sluten idag, många tankar snurrar i huvudet och bestämde mig för att inte åka till skolan idag. Såv länge och har tittat på lite serie. Nu väntar jag bara på posten för att springa dit och hoppningsvis ligger lite paket jag väntat länge på. Det har ju varit poststrejk för en stund så alla saker är försenade. Annars ska jag bara ta det lungt och öva på prov tills imorgon. Ha det bra
Hittills till 081215





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: