They never go away

| Postat i: Allmänt
1
Hej! Bjuder på en bild från photoshooten. Idag så var jag såklart i skolan och vi hade löptest, gick bättre än jag trodde men det var så jobbigt! Slapp hem tidigare idag och var så trött så jag gick och sov, hann bara vakna så var det mat och sen for jag och sov 2h till. Nu när jag vaknade så trodde jag jag hade sovit ända till klockan tio men som tur var hade jag inte gjort det. Det har blivit kol-svart ute nu redan vid 8 tiden, det är sjukt hur vintern närmare sig också! Har även jätte sjukt i knäet och massa med munsår. Nu ska jag titta till läxorna och dricka något varmt, ha det gött så hörs vi! ♥
 
Hittills till They never go away


Carolinahannamaria

Fin bild och superfin blogg du har! :D


URL: http://carolinahannamaria.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: