WINTER WONDERLAND

| Postat i: Allmänt
1
Förlåt för seg uppdatering. Har inge haft årkan att bloga och tycker ibland det är så himla jobbigt att sitta och redigera i evigheter. Men nu tycker jag att jag borde satsa mer på bloggen för nu har vi jullov. Ska även försöka fixa designen på bloggen! Igår var jag in till stan för att köpa lite julklappar till min kusin och även till mig själv. Det är jul imorgon och kan knappt fatta det själv. Det är imorgon på kvällen vi sitter och öppnar julklappar, imorogon som vi äter skinka och lyssnar på julmusik. Det går så snabbt, dagarna bara flyger iväg. Nu ska strax sätta mig med bordet och äta julgröt med familjen och ha det mysigt! Hoppas ni också har det bra ♥ Hörs
Hittills till WINTER WONDERLAND


Jenny

Ååh due så fiin! :) Vilket program använder du när du redigerar, du fotar jätte fina bilder!! :D

Svar: Åh tack dsm Jenny! :) Jag använder pickmonkey.com eller så använder jag ipiccy.com
Nikita Flygare


URL: http://jeeennyy.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: